עיצוב מטבחים מיוחדים

 

עיצוב מטבחים מיוחדים הינו צורך אמתי ולא רק לסוג של פינוק או שואו. במהלך העשור האחרון הפך המטבח לאחד החללים החשובים בבית, ואולי אף החשוב מכולם. משפחות בדרך כלל מעדיפות להתכנס במטבח ולהעביר בו זמן איכות עם המשפחה הכולל את הארוחות והשיחות המשפחתיות . בחלק מהמקרים התקדם המטבח צעד אחד קדימה והפך אף לחדר אירוח, לפחות לאורחים אינטימיים הדורשים יחס אישי.

בנוסף לכך, החלל המיועד עבור המטבח מוצע בגדלים ובצורות שונות. זהו שוני גדול לעומת מה שהיה נהוג בעבר, כשהבנייה הייתה סטנדרטית  ומרבית המטבחים היו בנויים פחות או יותר בגדלים ובצורת זהות. בימים ההם היה נהוג לרכוש מטבחים מוכנים, שעל ידי שינויים והתאמות קלות ניתן היה להתאים אותם לכל מטבח. בימינו, מרבית בעלי הבתים בוחרים באופציה של עיצוב מטבחים מיוחדים המותאמים אישית הן לחלל המגורים, והן לטעמם ולצרכיהם הספציפיים של בעלי הבית והדיירים בו. לכן, מטבחים מיוחדים מתחילים בעצם עם סוג האנשים המיוחדים אשר שוהים בהם- אתם, וממשיכים עם העיצוב המיוחד והקונספט המרכזי לכל מטבח.

בנוסף לכך, חברות מסוימות המתמחות בנושא של עיצוב מטבחים מיוחדים, לוקחות את משימתן במלוא הרצינות ומתכננות ומעצבות את המטבחים על פי תורת הפאנג שוואי, על ידי מעצבת שהנה מומחית בתחום. עיצוב המתחשב בתורת הפאנג שוואי מטרתו לבנות סביבה בריאה, מלאה באנרגיות חיוביות ואווירה טובה. את זאת ניתן להשיג באמצעות שילובים של רהיטים, צבע  ואביזרים בהתאמה לחלל המטבח ומיקומו ביחס לבית.

התכנון והעיצוב יעשה על פי תורת הפנאג שוואי על ידי מעצבת מומחית בתחום זה. עיצוב מסוג זה נועד על מנת לבנות סביבה בריאה, הענקת אנרגיות חיוביות ואווירה טובה ונעימה ויעשה באמצעות שילובים של ריהוט וצבע המתאימים לחלל החדר ואבזור נכון ומדויק.

מהו ההבדל בין עיצוב מטבחים סטנדרטיים לעיצוב מטבחים מיוחדים?

הדבר הראשון אשר הופך את המטבח למטבח מיוחד, הוא אישיות בני הבית, ומה שהם מבקשים ליצור מהמטבח. מטבח מיוחד מקבל את האופי של היושבים בו. עיצוב מטבחים מתאים לאופי בני הבית, המשולב עם קונספט מרכזי- מוביל לקבלת מטבח מיוחד. מטבחים מיוחדים אלו מטבחים אשר הושקעה בהם מחשבה.

כידוע, בעזרת עיצוב ניתן ליצור אווירה. כל עיצוב אשר תבחרו למטבח שלכם, ייצור בעקבות כך אווירה אחרת. לכן, חשוב להתאים את העיצוב לסוג האווירה אשר אתם מעוניינים ליצור במטבחכם ולתכנן מראש את המטבח.

קונספט למטבח

עיצוב מטבחים מיוחדים נבנה תוך תכנון מראש והשקעת מחשבה. בחירתו של הקונספט (הקו העיצובי) והתאמת כל הפריטים והעיצוב לקונספט- הופכים את המטבחים ממטבחים סטנדרטים למטבחים מיוחדים.

מטבחים מיוחדים הם מטבחים אשר הושקעה בהם מחשבה. מטבחים מיוחדים יוצרים אווירה מיוחדת – האווירה שבחרתם כי תייחד את המטבח שלכם ותתאים לחלל הבית.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן