אבטחת בתים- שומרים על המבצר הפרטי

 

התפיסה הרווחת בקרב רבים באוכלוסיית ישראל היא כי אבטחת בתים משמשת רק לסלבריטאים או פוליטיקאים. בפועל, הביקוש לאבטחת בתים באופן מקצועי הולך וגובר עם ההבנה על חשיבות אבטחה כזו ובעיקר למען השקט הנפשי אותו מבקש כל אחד מאזרחי ישראל.

מתי נדרשת אבטחת בתים

בעל בתים רבים עושים ככל שביכולתם כדי לשמור על הנכס ועל השקט. הם מתקינים מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה, פעולות חשובות עד מאד אך לעתים אינן מספיקות. דוגמה למצב של אבטחת בית פרטי, אפילו אם הוא ממוגן באמצעים אלקטרוניים הוא בזמנים בהם עובר הבית שיפוץ ובעלי הבית יוצאים ממנו עד תום העבודה. במצבים כאלו חלקם רבים מהבית נותרם חשופים לגמרי, עם גישה שהיא די קלה נוחה לפורצים וגנבים. סביר להניח כי גם אם מופעלת מערכת אזעקה, יהיה לפורצים זמן מספק כדי ללמוד כיצד לעקוף ולנטרל אותה.

מצבים כגון אלו הם אידיאליים להצבת מאבטח אנושי שלא רק שומר על הבית, אלא נוכחותו מהווה כוח הרתעה שעולה על הרתעת מצלמת בטחון או מערכת אזעקה.

לא רק בתים פרטיים מבקשים לעצמם שירותי אבטחה. גם בתי מגורים משותפים חווים על בשרם התפרצות לבניין, פריצה וונדליזם של דירות בו ותחושת תסכול נוראה. זה כבר מחזה שכיח מאד להתקל בשומר בלובי של בית מגורים, כולל מלמות אבטחה עליהן הוא מפקח באמצעות מוניטור, מבצע סריקה במתחם המבנה ודואג לבצע רישום מסודר של כל הנכנס ויוצר בשערי הבניין.

כמו בבתים פרטיים שעוברים שיפוץ, פעמים רבות בונים קבלנים בתי דירות חדשים או משפצים קיימים. במצבם כאלו הבניין נטוש לגמרי והופך לביתם של פושעים, נרקומנים ומחוללי וונדליזם. במקרים כאלו, ומאחר וקיים בישראל חוק המגן דווקא על פולשים למבנים נטושים, חשוב מאד להציב אבטחה במקום ולהרחיק את המתנחלים, רצוי ע"י חברת אבטחה שעוסקת באבטחת בתים, לפני שישבו בבית הדירות דרך קבע.

לפני שמזמינים מאבטח

האחריות על אבטחת בתים מקצועית, איכותית וחוקית חלב גם על הלקוח שמחובתו לוודא כי חברת האבטחה המדוברת היא בעלת הרשיונות המתאימים, כולל רשיון לנשיאת נשק ועמידה בנהלים של משטרת ישראל. לעתים תמצאו חברות אבטחה שיציעו לכם מחירים זולים יותר אולם חברות אחרות שהן אולי יקרות יותר, יציעו לכם את שמן הטוב, נסיונן המקצועי והמוניטין שרכשו.

חברת האבטחה ארקס, מומחית בפתרונו אבטחה מכל הסוגים, ביניהם גם אבטחת בתים, נותנת מענה מקצועי ואמין לכלל לקוחותיה. כשמדבר באבטחת בתים בודקת החברה קוד כל את הבית, או הבניין, מתאמת ציפיות עם הלקוחות, לומדת את האזור על חוזקותיו וחולשותיו ורק אז בונה תוכנית אבטחת בתים המתאימה לבית המדובר. התוכנית כוללת בחרת מאבטחים ראשונים במעלה, ממחים ומנוסים להתמודדות עם גוון רחב של תרחישים.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן