חשיבות עיצוב גינות כחלק מתהליך התכנון הראשוני

 

עבור רוב האנשים רכישת הבית היא אחת העסקאות היקרות והמשמעותיות ביותר שיבצעו במהלך חייהם. בין אם מדובר ברכישה של בית יקר מאוד ובין אם מדובר בבית צנוע יותר, זה עומד להיות המקום בו ישתקעו למשך שנים ארוכות. תכנון אדריכלי מקצועי הוא בעל חשיבות רבה במיוחד כאשר מדובר בבית פרטי, שחלק חשוב ממנו היא הגינה הפרטית שאתם עומדים לבלות בה שעות רבות.

חשוב להבין שתכנון מוקדם של הגינה חייב להיעשות במקביל לתכנון הבית, כדי ליצור סגנון אחיד בין הבית לגינה ובכדי לייעל את העבודה וכמובן להוזיל עלויות עתידיות. מה המשמעות של עיצוב הגן, עיצוב הגינה בעזרת ריהוט גינה, וכמה זה חשוב… על כך במאמר שלפניכם.

עיצוב גינות – לא להשאיר לסיום התהליך…

אנשים רבים נוטים להתמקד בתכנון ועיצוב הבית ומשאירים את עיצוב הגינה לסוף התהליך. לרוע המזל מצב זה יכול ליצור מצב בו כשמגיעים לסיום תהליך עיצוב הבית, התקציב נגמר והגינה עומדת מיותמת ללא תכנון מתאים וכמובן ללא תקציב. מדובר בטעות נפוצה שעלולה להסב נזק וכמובן עלויות גדולות יותר. לכן, כדי לפעול בצורה הטבה יותר והיא תכנון הגינה במקביל לתכנון הבית כולו.

כאשר עומדים בפני תכנון הבית יש לקחת בחשבון גם את תכנון הגינה ולשלב כבר בשלב ההתחלתי מעצב גינות מקצועי. המעצב יוכל להנחות אתכם כיצד להתקדם בתהליך וזאת בשיתוף פעולה עם האדריכל ועם הקבלן המבצע. מעצב מקצועי המנוסה ברזי התחום, יוכל לסייע לכם לחסוך אלפי שקלים ואף יותר מכך, אודות לתכנון מדויק ויעיל של הגינה תוך התחשבות בכל הפרמטרים הנדרשים.

החשיבות של מעצב גינות כבר מתחילת התהליך

כאשר עומדים לבחור מעצב גינות, קיימת חשיבות רבה לניסיון ולידע שהוא מביא איתו. מומלץ מאוד לבחור באיש מקצוע אשר ידע להעביר את כל הדרישות שלכם לשלב התכנון וכמובן לבצע אותם. עליו להתחשב בתנאי השטח, בתנאי האקלים, בסגנון העיצובי של הבית וכמובן בתקציב שעומד לרשותכם. מעצב צעיר שנמצא בתחילת הדרך אינו מכיר את כל האפשרויות הקיימות, אינו בקיא בכל שלבי התכנון הנדרשים ויכול להביא אתכם למצב בו העיצוב יהיה רחוק מאוד ממה שדמיינתם בעיני רוחכם. לכן, שלב זה אינו מאפשר לכם לחסוך בתקציב, ודווקא בחירת מעצב מנוסה אינו המקום בו מומלץ לחסוך בתקציב. אומרים שזול עולה ביוקר, וזוהי דוגמא מצוינת להוכחת האמירה. חסכון בשירותי מעצב גינות מקצועי עלולה לגרום לכם להוצאות בלתי צפויות, וכמובן גינה שרחוקה להיות מגינת החלומות שלכם.

שדרוג איכות החיים עם תכנון מקצועי

מעצב הגינה יישב אתכם ועם האדריכל כבר בשלבי התכנון הראשוניים של הבית, ובפגישה זו תפרשו בפניו את כל החלומות, הרעיונות והדרישות שלכם. לאחר בחירת הקונספט העיצובי, הוא יתאים את כל אותם חלומות למציאות שבשטח, ויבחן את אפשרות קיומם של כל הבקשות והרצונות. יש לזכור כי לא הכל אפשרי, וישנם אספקטים שונים בכל תכנון, אולם לבטח ייעשו מירב המאמצים על מנת לשלב זאת בתכנון הגינה העתידי. זכרו כי הגינה שלכם היא גן העדן הפרטי הירוק שאתם עומדים לשהות בו שעות רבות ולבלות בו כמה שניתן, ולכן יש לבחור היטב ובחוכמה את מי שאמון לעצב ולתכנן אותו

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן