בחירת השיש המתאים לעיצוב הבית

 

ריצוף שיש הינו ריצוף שמורכב ממרצפות אבן שיש והוא אחד מסוגי הריצוף הפופולאריים ביותר. מכיוון שמרבית הריצופים אשר עשויים משיש הינם מעובדים יכולות החברות לספק מבחר נרחב של טקסטורות וצבעים כך שהלקוחות יכולים ליהנות מבחירה נרחבת ולהתאים את הריצוף האסתטי לעיצוב ביתם. מעבר למגוון הנרחב של ריצוף שיש הוא ניחן בברק שגורם לחללים להיראות נקיים ויוקרתיים, הוא לא צובר שריטות והוא לא נוטה להתחמם וזהו יתרון משמעותי בארצנו החמה. באמצעות ריצוף שיש ניתן לצור מראה מודרני, מראה יוקרתי, מראה כפרי או מראה קלאסי.

מה העיצוב המועדף עליכם?

*אם אתם מעוניינים לצור מראה מודרני תוכלו לבחור בשיש רפאל. שיש רפאל הגיע מאיטליה. לשיש יש גוון קרמי והוא מכיל גידים כתומים. בחירה בשיש זה תעניק לחלל מראה מודרני וטבעי.

*אם אתם מעוניינים לרצף את ביתכם עם שיש שמעניק מראה יוקרתי תוכלו לבחור בשיש אבן קיסר או בגרניט פורצלן אשר דומה לשיש הטבעי. שיש אבן קיסר הינו אבן סינטטית כך שניתן למצוא אותה בגוונים בוהקים כמו למשל- כחול, ירוק או אדום. גרניט פורצלן עמידה באופן מיוחד בפני שחיקה, כמעט לא תופסת כתמים וניחנת בחוזק רב. היופי הייחודי שלה הוא שמעניק לרצפה מראה ייחודי, מרשים ויוקרתי.

*אם אתם מעוניינים לצור מראה חמים ומזמין תוכלו לבחור בשיש מרפיל אשר מעניק לבית מראה אסתטי. השיש הגיע מספרד והוא ניחן במרקם קרמי ובעל גידים. כמו כן, ניתן לבחור בשיש חלילה אשר ניחן במראה כפרי ומגיע בגוונים רבים- ביניהם- לבן, אפור וצהבהב.

*אם אתם מעוניינים להעניק לבית מראה קלאסי ונקי תוכלו לבחור בשיש קלקטה. לשיש זה יש גוון לבן. כמו כן, השיש מגיב בצורה טובה לליטוש אשר מגביר את הברק היפה שלו. בשל הסיבות הללו ובשל היתרונות של השיש באופן כללי הפך שיש קלקטה לדגם פופולארי ביותר.

מרצפים את הבית בשיש? בחרתם נכון

מעבר למראה המרשים של השיש, מעבר למבחר האפשרויות- הדגמים, הגוונים והסגנונות ומעבר לעמידותו ולחוזקו, השיש גם קל להתקנה וניתן להרכיב אותו על תשתית של מלט, על חול או על ידי הדבקה על הריצוף הקיים בבית. כמובן שחשוב לבחור בבעל מקצוע שמתמחה בריצוף שיש שכן לא כל בעלי המקצוע יוכלו לבצע את המלאכה בצורה מקצועית.

יתרונות נוספים של השיש הם שהוא לא מושפע מטמפרטורה, הוא מתאים לכל החדרים לרבות השירותים, המקלחת והמרפסת והוא לא רגיש למים. נוסף על כך, קל לשמור על השיש- קל לנקות אותו, הוא שומר על מראה מרשים ולא צובר הרבה אבק.

אם לא די בזאת הוא נחשב לחומר אקולוגי והוא מתאים גם לריצוף חוץ. עוד בימים עברו היה שימוש בשיש במבנים ציבוריים, ארמונות, בתים פרטיים וכנסיות. כל עוד שומרים על החומר הוא יכול להחזיק מעמד למשך זמן רב.

ומה בנוגע למחירי ריצוף שיש?

בנוגע למחירים- השיש הטבעי יקר יותר מהשיש הסינתטי. במרבית במקרים מרוצף השיש בעובי של 2 ס"מ ומגיע לפי מידות כאשר מרבית המזמינים מזמינים משטחים שנעים בין 40-120 ס"מ לכל אריח. המחיר של האריחים מושפע מסוג השיש, מגודל האריח- כך שמידות קטנות יהיו זולות יותר מהמידות הגדולות בשל מחיר המיון והחיתוך שיוצרים את הפרשי המחירים. כמו כן, כולל תהליך הריצוף פעולות מקדימות אשר מתבצעות לפני הריצוף ופעולות שמתבצעות עם סיום הריצוף.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן