עיצוב הבית ספות בדים ומה שביניהם

 

כל אחד ואחת אוהבים לחדש את עיצוב הבית ובמיוחד לשדרג את הסלון וליהנות מאווירה חדשה ונעימה, בהתאם לטעם האישי הייחודי. עיצוב הבית לא מחייב להיכנס להוצאות כספיות גבוהות וניתן באמצעות חידוש כורסאות ובחירת בדים מעוצבים ליהנות מאווירה חדשה ומתוצאות משביעות רצון. יש להחליט על קו עיצובי מנחה ובהתאם לכך לבחור בדים לכורסאות שמעוניינים לשדרג או לחדש, כיום הטרנד החם הוא לחדש את מערכת הישיבה עם בדי כותנה דקים, בדי פלנל ובדי פשתן ונעימים וחלקים בשלל הדפסים וטקסטורות.

בדים תורמים לאווירה בחלל הבית

כמעט בכל בית ניתן למצוא כורסאות ישנות ואהובות, לעיתים ירושה מביתם של סבא וסבתא או פריט שנרכש בשוק הפשפשים. הזמן עושה את שלו, במיוחד במשפחות עם ילדים,ויש צורך מדי פעם לחדש את הריפוד לאחר שלא ניתן להסיר יותר את הכתמים. לבדי הריפוד יש השפעה ישירה על האווירה בבית מאחר והכורסאות והספות תופסות נפח בחלל הסלון, והן מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

מוסיפים צבע לבית

במהלך תכנון וקבלת ההחלטה על הקו העיצובי המנחה יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים, ביניהם גווני וסוג הרהיטים, סוג הריפוד, וילונות, פריטי עיצוב ונוי ועוד. כדי לחסוך בעלויות ניתן לעצב את הבית לבד אך יש הנעזרים בשירות מקצועי של מעצבי הפנים. כדאי לדעת כי על מנת להעניק לבית ובמיוחד לסלון עיצוב חדש ומרהיב אין צורך לשפץ את כל הסלון ובאמצעות החלפת וילונות,וחידוש הכורסאות והספות עם בדי ריפוד מעוצבים, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ולקצור שבחים רבים. יש מגוון עצום של בדים מהם ניתן לבחור אך את עבודת החידוש של הכורסאות והספות מומלץ לבצע באמצעות חברה מקצועית ומנוסה, לעיתים יש צורך גם לשייף את העץ ולצבוע אותו מחדש, בהתאמה לריפוד הנבחר. ריפוד חדש, כמו בדי פלנל וכותנה עם הדפסים, תורם לעיצוב הבית, מוסיף צבע ומפיח חיים מחדש לספות, לכורסאות ולאווירה הכללית בסלון.

שלל אפשרויות וסוגי בדים

ריפוד חדש לספה ולכורסאות חוסך כסף רב וזמן ניכר. לכל אחד יש ספה או כורסאות ישנות שהוא אוהב וכואב לו הלב להשליך אותן כאשר הבד נקרע אומופיעים כתמים שלא  ניתן להסיר מהריפוד. במקום לצאת למסע חיפושים בין חנויות רהיטים,ולרכוש ספה וכורסאות חדשות במחיר יקר, ניתן לרפד מחדש את פריטי מערכת הישיבה, ולשדרג את העיצוב בסלון באופן נפלא, מהיר וזול. כאמור, ניתן לבחור בדים מסוגים שונים כמו בדי כותנה ובדי פלנל טבעיים שנעימים למגע ומגיעים בשלל גוונים ועיצובים. כדאי לדעת כי יש מגוון עצום של בדים עם הדפסים מרהיבים ביופיים שמתאימים לריפוד ספות, כורסאות, כריות נוי, פינות זולה וכריות ישיבה. שילוב בין בדי כותנה ופשתן מעוצבים עם הדפסים מאפשר להעניק לספה ולכורסאות מראה חדש ומרהיב וכך משדרגים את עיצוב הבית פלאים.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן