בחירת מוצרי חשמל חדשים התואמים לעיצוב החדש של הבית

 

עולם מוצרי החשמל אינו מפסיק להתפתח וכיום יכולים אנשים רבים לבחור את מוצרי החשמל שמתאימים לא רק לצרכים שלהם, לתקציב, לגודלו של הבית, ליעילות ולאמינות של המוצרים, למספר האנשים שמתגוררים בבית, לדרגת האנרגיה של המכשירים וכו' אלא גם לסגנון האישי שלהם ולעיצובו של הבית.

בעבר, התמקדו יצרני מכשירי החשמל רק בנוחות ההפעלה, יכולות הביצוע, החיסכון באנרגיה, רמת הבטיחות וכו'- פרמטרים אלו חשובים ביותר ואין לזלזל בהם אך כיום ניתן להתחשב בגורם נוסף שהוא- מראה המוצרים.

אם עיצבתם את הבית לאחרונה וודאי תרצו לשמור על ההרמוניה בחלל. תוכלו לעשות זאת על ידי התאמת מוצרי החשמל לעיצוב החדש של ביתכם.

צבע, צורה ועצה

כשר בוחרים מכשירי חשמל יש לבחור בצבעים, בסגנון העיצוב של החלל ובגודל החלל והמכשיר. מומלץ להמשיך בקו העיצובי של הבית. במידה ולא מצאתם מכשיר בעל מראה ייחודי אשר מתאים לחלל הקפידו לבחור באביזרים שקשורים אליו ומתאימים לסגנון של הבית. למשל- המקרר עשוי שלא להתאים לחלל אך באמצעות לוח שנה יפה ומעוצב או תמונות ייחודיות יהיה ניתן לטשטש את חוסר ההתאמה.

גודל מוצרי החשמל

חשוב למקם את מכשירי החשמל באזורים שמתאימים להם מבחינת צורה וגודל, על כן יש למדוד את מכשירי החשמל ואת המיקום העתידי שלהם. הצורך להתאים את הריהוט לצבע, לגודל ולצורה יחסוך מכם הרבה התלבטויות משום שהוא יצמצם את האפשרויות ויסיע לכם להתמקד במכשירים שעונים על הצרכים שלכם ומתאימים לעיצוב החלל.

סוגי מכשירי החשמל שניתן לשלב בחלל

מכשירי החשמל המעוצבים הינם רבים ומגוונים – ניתן לבחור במכונת כביסה ומייבש כביסה מעוצבים ובגדלים שונים, ניתן לבחור בכיריים, תנורים, קולטי אדים, מנורות, מקררים, מכונות קפה, מדיחי כלים, טוסטרים, טלוויזיות, מחשבים, מדפסות, מזגנים, מאווררים ועוד. מנורה מרשימה למשל יכולה לשנות את מראה הבית ולגרום לסלון, לחדרים או למטבח להיראות מרשימים ביותר. כמובן שחשוב לשמור על מידתיות- לא להגזים ולא למקמם מכשירי חשמל רבים מידי במקום אחד- דבר אשר יצור תחושת עומס בחלל.

איך למצוא מכשירי החשמל מעוצבים?

תוכלו למצוא את מכשירי החשמל המתאימים באמצעות בחינת קטלוגים שונים. במידה ואתם מתעניינים בחברה מסוימת תוכלו לבקש ממנה לשלוח לכם קטלוגים בדואר- כך תוכלו לעיין בהם בזמנכם החופשי. מעבר לזאת, חשוב לשמור על ראש פתוח- אנשים רבים רגילים לרכוש מכשירי חשמל מחנות אחת או שתיים, נסו שלא להגביל את עצמכם ליצרן אחד- ראש פתוח ובחינת חנויות חדשות יאפשרו לכם לגלות שפע עיצובים.

כמו כן, תוכלו לגלוש באתרי האינטרנט- תוכלו לבחון מגוון אתרים כמו למשל אתר האינטרנט של
טרקלין חשמל. דרך נוספת לקבלת מידע בנוגע למכשירי החשמל השונים תהיה פשוט לפנות אל חברים, מכרים, קרובי משפחה, קולגות או גולשי פורומים ולבקש מהם להמליץ לכם על חנויות שמוכרות מכשירי חשמל ייחודיים ואיכותיים אשר מחזיקים מעמד למשך זמן רב.

לא יודעים מאיפה להתחיל? כדאי לכם להיעזר במעצב פנים מקצועי

אם קשה לכם לבחור במכשירי החשמל המתאימים תוכלו לפנות אל מעצב פנים מנוסה ולקבל סיוע והדרכה לכל אורך הדרך. מעצב הפנים יוכל לשנות את האווירה בבית ולהפיק מהחלל את המרב- כל זאת תוך התחשבות בצרכים שלכם ובסגנון ביתכם. מעבר להבנה בעיצוב יהיה למעצב הפנים

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן