עיצוב הבית – אין ספור אפשרויות

 

עבור אדם מן השורה שאינו מתמצא בעולם העיצוב, התהליך של עיצוב הבית נראה כמו תהליך שממוקד כל כולו בבחירת רהיטים, תליית תמונות ובחירת צבע השטיחים לבית, ועל אף שאכן מדובר במרכיבים מרכזיים בתהליך העיצוב, בפועל התהליך הכולל הוא מורכב הרבה יותר, וכולל בתוכו מגוון רחב מאוד של אמצעים, פריטים, קונספטים, אלמנטים שיש לקחת בחשבון ועקרונות מקצועיים שחייבים להיות מיושמים בכל שלב של התהליך כקוים המנחים המובילים.

מכלול שלם של פריטים כגוף אחד שלם

פריטי ריהוט, חיפוי אלומיניום, בריקים, עץ, זכוכית, קרמיקה או פולימר מוקשח, מטבחים, מוצרי חשמל, דלתות חלונות, ריצוף, פרקטים, משטחי עבודה, צבע, שליכט, מקלחונים, תאורת פנים וחוץ, שערים, גדרות, מעקות, וילונות ועוד אין ספור אלמנטים שכולם צריכים להילקח בחשבון כגוף אחד, היוצר בסופו של דבר את המראה האסתטי של הבית כולו, על פי סגנון עיצוב נבחר, על פי תכנית עיצוב שגובשה בצורה מקצועית ועל פי כללי העיצוב המקצועיים, ובמיוחד על ידי איש מקצוע המתמחה בתחום של עיצוב הבית.

רעיונות זה טוב, אבל הם חייבים לבוא לידי ביטוי בתוך מסגרת

דברים אלה חשובים להבנה כבר בשלב הראשון בו אתם מתכוונים לצאת עם פרויקט עיצוב הבית. בשלבים אלה אתם עשויים להיות שופעי רעיונות, דברים שראיתם אצל חברים או קרובי משפחה, סגנונות עיצוב שראיתם בסרט או במקום העבודה שלכם, ובתוך מוחכם ישנו בליל של רעיונות שאת כולם אתם רוצים להביא לידי ביטוי בעיצוב של ביתכם הפרטי. רעיונות אלה הם כמובן דבר חיובי, אבל הם חייבים לבוא לידי ביטוי כשהם עולים בקנה אחד עם עקרונות העיצוב המקצועיים, ואינם יכולים להילקח בחשבון כל אחד בפני עצמו.

היעזרו באיש מקצוע מומחה

אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם, ולעשות את זה בצורה מקצועית שבאמת תעניק לכם את התחושה ואת האווירה שאותה אתם מבקשים לעצמכם, שבאמת תצדיק את ההשקעה הרבה בכסף ובזמן שאתם עומדים לבצע, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של איש מקצוע המתמחה בתחום של עיצוב הבית, ויכול לנהל עבורכם את התהליך כולו החל מגיבוש מקורות ההשראה, דרך בחירת סגנון העיצוב וכלה בגיוס אנשי מקצוע ותיאום ביניהם. במסגרת התהליך עמדו על המקום שלכם להביע את ההעדפות האישיות שלכם ואת התכניות שלכם עצמכם לגבי הבית הפרטי שלכם, אך היו מוכנים תמיד לקבל את המשוב של איש המקצוע, ולקבל את דבריו המבוססים תמיד על עקרונות מקצועיים בלבד.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן