עיצוב אדריכלי של מבנים יבילים

 

מבנים יבילים, עשויים ממגוון חומרים עמידים, חזקים שאף יוצרים בידוד ברמה גבוהה, ולכן מהווים את אחד הפתרונות האידיאלים לבניה של מבנה ממוגן ממ"ד (מבנה מוגן דירתי) אשר מיועד להגן מפני לוחמה בלתי קונבנציונלית, כאשר באמצעות מבנים יבילים ממוגנים ניתן למצב מבנה למטרה זו בכל מקום שנדרש, בכל גודל ולכל צורך.

מבנה יביל למגורים – אתגר אדריכלי

עיצוב אדריכלי של מבנים יבילים

עיצוב אדריכלי של מבנים יבילים

תכנון של מבנה יביל למגורים הינו אתגר עבור כל אדריכל מאחר ובדרך כלל השטח הבנוי של מבנה מסוג זה הנו קטן ומצריך מהאדריכל המתכנן יצירתיות רבה בתכנון המבנה כך שמצד אחד יהיה פונקציונאלי וינצל עד תום את שטח המבנה ומצד שני יהיה יפה ומיוחד.

מהיכן ניתן להזמין מבנה מוגן יביל? 

בניגוד למבנים אחרים אותם ניתן למצוא בלוחות מודעות כגון דירות למכירה באילת, כאשר מדובר במבנה מוגן ,ישנה אחריות גבוהה לבניה עצמה, משום החשיבות הרבה לכל נושא הבטיחות ועמידה בכל התקנים הדרושים והנחוצים ולכן כאשר עומדים להזמין מבנה יביל שכזה, יש לבחור את חברת היחידה לבנייה מתועשת שהינה בעלת וותק וניסיון רב בבנייה והובלת מבנים אלו וזאת על מנת למנוע תקלות ונזקים שעשויים להיות בלתי הפיכים .

רצוי לוודא מראש כי לחברה יש את כל האישורים הדרושים כדי לבנות סוג מבנים אלו, כאשר אפשר תמיד לבקש המלצות מלקוחות אחרים של החברה אשר הזמינו דרכה מבנים ממוגנים בשיטת הבניה המתועשת והיו מרוצים מרמת השירות והאיכות.

נראה אם כן, כי הזמנת מבנים יבילים ממוגנים, היא נוחה, זמינה וגמישה, שכן ניתן למצב בכל מקום, מבנה ממוגן עם רמת בטיחות גבוהה, ובכל גודל שנחוץ, על מנת לספק לדיירים, מבנה מוגן לשהות בו בשעת מצב חירום המחייב זאת.

הבניה המתועשת ומבנים ממוגנים

בשיטת הבניה המתועשת, כל הכנת המבנה נעשית במפעל עצמו כאשר, לעתים כל המבנה עצמו מוכן  במפעל ומובל לשטח בצורתו השלימה. בעת בניית מבנה מוגן, יש צורך כי להכין ולהקים את המבנה בהתאם לתקנים של מכון התקנים הישראלי, ובפיקוח הוראות של פיקוד העורף, וזאת על מנת שהמבנה יוכל לשמש את הנוכחים בו בצורה הבטוחה ביותר.

ניתן להעביר את המבנים היבילים ממקום אחד למשנהו, דבר שמאפשר גמישות ונוחות מאשר בכל שיטת בניה אחרת, כך שבמידה ונוצר מצב שבו רוצים מבנה גדול יותר, פשוט מזמינים מבנה בגודל הרצוי, במקום המבנה הקודם או בנוסף אליו, כאשר המבנים מגיעים עם כל הציוד הדרוש, דלת ממוגנת, חלון הדף וכדומה. רוב החברות המתמחות בבניה זו, מציעות מבנה יביל ממוגן ברמה גבוהה, עמידות ובידוד איכותי.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן