מדבקות לבית לכל מטרה

 

רוצים להוסיף צבע ועניין לבית מבלי להשקיע זמן, מאמצים וכסף על שיפוצים? אם כך, חשוב שתדעו שבימינו קיים בשוק מגוון רחב של סוגי מדבקות איכותיות, המתאימות למטרות שונות. מדבקות אלו יכולות לשדרג כל פינה בבית בקלות ובפשטות, החל במדבקות קטנות ונאות לתגיות תבלינים במטבח, ועד למדבקות קיר מרשימות ומעוצבות עבור הסלון.

מדבקות לכל מטרה

כיום ניתן למצוא מדבקות קיר מעוצבות ומרהיבות המתאימות לכל חלל וחדר בבית, החל מהסלון דרך חדר השינה ועד לחדר התינוקות. בנוסף, קיימות מדבקות ייחודיות לאריחי קרמיקה בקירות וברצפה, וכן מדבקות לדלתות, חלונות ומקרר, מדבקות לתבלינים ולשימושים רבים נוספים. מדבקות אלו מוצעות בשלל עיצובים, צורות וצבעים, כך שכל אחד יכול למצוא את המדבקות המתאימות לטעמו ולסגנון עיצוב הבית. יש לציין כי מדבקות לבית ניתן לרכוש גם בהזמנה אישית, ולקבל מוצר מעוצב המותאם במדויק לצרכי המזמין. המדבקות מהוות פתרון זול, יעיל ואיכותי שקל ליישם וגם להסיר, כך שבעזרתן ניתן לחדש ולרענן את עיצוב הבית בכל עת.

מדבקות לאריחים

מדבקות לאריחים ניתן ליישם על אריחי רצפה או קירות בחדר האמבטיה, במטבח, בחדר האוכל או בכל חלל אחר בבית. בכל מקרה, הן ישדרגו את החלל ויוסיפו לו עניין וצבע. אם מצויים בביתכם אריחים אחידים כחיפוי לקירות או לרצפה, תוכלו בקלות לעצבם מחדש בכוחות עצמכם על ידי הוספת מדבקות על מספר אריחים או על כולם, ללא צורך להחליפם. חשוב לדעת כי מדבקות אלו מוצעות בעיצובים אומנותיים מרהיבים. בנוסף, מדובר במדבקות ייעודיות לכל סוגי האריחים ולמגוון סוגי רצפות, כמו שיש, קרמיקה ועץ, המוצעות כמדבקות שקופות או אטומות במגוון גדלים. כמו כן, קיימות בשוק גם מדבקות מראה המתאימות לחדר האמבטיה או לכל חלל אחר.

מדבקות לדלתות וארונות

מדבקות לדלתות וארונות מגיעות במגוון עיצובים, צורות וגדלים, החל במדבקות לסגירת חרך הצצה של דלת, דרך שלט דלת ייחודי או מדבקות מראה לדלת או לארון, ועד למדבקות קיר לדלתות וארונות. מדבקות אלו יהפכו אפילו רהיטים משמימים לפריט עיצובי המותאם ומשתלב בחלל בו הוא ניצב. זאת למשל דרך הוספת מגע אישי ועליז לחדר הילדים, או עיצוב דלת וארון מרשימים לחדר השינה.

 

מדבקות למטבח

מדבקות למטבח מתאימות לקשת רחבה של מטרות. לדוגמא, קיימות מדבקות גיר קטנות עבור תבלינים וקופסאות אחסון המאפשרות שינוי של הכיתוב בכל עת, וכן למדבקות אריחים, מדבקות למקרר ומדבקות קיר מרשימות.

מדבקות לחלונות

מדבקות לבית מוצעות גם עבור חלונות, ומתאימות למטרות שונות ומגוונות. מדובר בין היתר במדבקות ויטראז' מרהיבות בשלל צבעים, ומדבקות חלון לשמירה על הפרטיות בסגנון חלבי או התזת חול. כמו כן, קיימות בשוק מדבקות שנועדו להצללה עם מגן UV ברמות אטימות שונות, החל בחדירת אור חלקית ועד לאיטום מלא. בנוסף על כך, ניתן לרכוש מדבקות המעניקות שכבת הגנה חזקה לחלון, מונעת את שבירתו ומהוות תחליף לסורגים בבית.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן