טיפים לתכנון מדפים לבית ולמחסן

 

בואו נודה בזה: המחסן שלנו בבית הוא מקום שלא ממש מתחשק לנו להיכנס אליו, כזה שאין לנו כוח לראות מה יש ומה אין בו. המחסן משמש בעיקר כמקום לאחסון חפצים שאנחנו לא ממש זקוקים להם. לפעמים אין לנו ממש ברירה ואז אנחנו נאלצים להגיע למחסן. כיצד התקנת מדפים יכולה להפוך את המחסן למקום שנעים להיות בו- במאמר שלפניכם.

מה אנחנו רוצים?

 

אנחנו רוצים מדפים בבית, אך האם פעם ניסיתם לחשוב מה זה אומר בעצם? כאשר אנחנו מתחילים לחשוב על התקנת מדפים במחסן הבית, יש לשאול שאלות מקצועיות, כי לרובנו אין את הידע הדרוש מה נחו. באמת להתקנת מדפים. בעת התקנת מדפים יש להתחשב במגבלות השונות. אנו צריכים לשאול לשם מה אנו מחפשים מדפים- האם לצורך התקנת ספריה שתשמש להתקנת ספרים כבדים או דווקא מדף קליל שיחזיק מעט ספרים. היום ישנם סוגים רבים של מדפים, מה שהופך את הבחירה ללא פשוטה בכלל. בדיוק בשביל זה אנו צריכים להביא בחשבון את חשיבות התכנון.

מה חשוב לתכנן בעת בניית מדפים?

 

  • מידות המחסן: בבואנו להתקין מדפים חשוב לקחת מידות מדוייקות של המחסן כלומר, אורך, גובה ורוחב. כמו כן, יש להביא בחשבון את מיקומה של הדלת, כך שיהיה ניתן לפתוח אותה בצורה טובה,מה שיאפשר לא להיתקל במדפים.
  • כמות: השאלה השנייה שיש לשאול היא כמה מדפים יש להתקין. לא כדאי למלא את המחסן בכמות גדולה של מדפים שיעמדו ריקים, כי אין ממה מה לשים עליהם. במידה ולא נתכנן כמו שצריך את המדפים, נבזבז לא מעט מקום.
  • נוחיות: ההחלטה לקנות מדפים מתבססת על נוחות. כלומר אנו בוחרים להתקין מדפים כדי שיהיה לנו מקום להניח חפצים שונים.
  • כמות מדפים: בעת תכנון מדפים חשוב מאד לוודא כמה מדפים אנו רוצים. בדרך כלל, כדאי לתכנן מרווח של 40-50 ס"מ בין מדף, למדף.
  • עומק: אלמנט חשוב בתכנון הוא מה העומק בו אנו מעוניינים. אם אתם מתכננים במחסן מקום להנחת הספרים, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של מדפים רחבים היוצרים קומפוזיציה מעניינת.
 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן